مصاحبه آرشیو خبر ها
به خاطر هواداران یووه ناراحتم  ، تا ابد قدردان یووه خواهد بود

به خاطر هواداران یووه ناراحتم ، تا ابد قدردان یووه خواهد بود

آلوارو موراتا مهاجم سابق یوونتوس در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی ایتالیا و اسپانیا از یوونتوس برای اینکه او را به بازیکن بهتری تبدیل کرده تشکر کرد ، او چند روز پیش طبق بندی در قراردادش که او را ملزم به بازگشت به اسپانیا می کرد ، به رئال مادرید پیوست :

 

بابت شنیدن همه ی چیزهای زیبایی که هم تیمی های یوونتوسی ام در مورد من گفتند بسیار خوشحال شدم آنها به من بسیار کمک کردند و باعث شدند که من به بازیکن بهتری تبدیل شوم. من به خاطر هوادارانی که از رفتن من غمگین شدند ناراحتم، می دانم که آنها ترجیح می دادند که بمانم، اما مجبورم رو به جلو نگاه کنم. هم تیمی های سابقم به من یاری شایانی کردند و من همواره از آنها ممنونم، چون خیلی کمکم کردند.

 

آلواریتو ادامه داد : 

 

بازی کردن در ایتالیا برای یک مهاجم سخت است، بنابراین حضور در یوونتوس واقعا از نظر تاکتیکی هم کمک زیادی به پیشرفت من کرد. از نظر تاکتیکی ایتالیا یکی از بهترین تیم های جهان است. اگر آنها گل اول را بزنند، بازگشت به بازی برای ما بسیار سخت خواهد شد، اما نباید تنها روی این نکته تاکید کنیم. آسان نخواهد بود اما فکر میکنم بتوانیم ببریم. اگر فردا بازی کنم احتمالا مهمترین بازی کل زندگیم تا به حال بوده است. بازی کردن در چنین بازی هایی مایه ی خوشحالی است.

 

او از بین همه ی بازیکنان یوونتوس با «داداش سیمونه» بیشتر از هر کسی صمیمی است:

 

امسال مدل موهایم را مثل او زدم! ما هر روز صحبت می کنیم و خیلی با هم شوخی داریم!

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: